سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع نهال گردو خوشه ای

انواع نهال گردو خوشه ای

انواع نهال گردو خوشه ای در ایران برای کاشت عرضه شده است که بسیار پراهمیت می باشد.چندین نمونه نهال گردو خوشه ای داریم که هر کدام به نوی خصوصیات منحصر بفردی را دارا هستند.

 

خصوصیات درخت گردو خوشه ای

انواع نهال گردو خوشه ای باردهی بسیار خوبی دارد که سالانه مقدرا زیادی گردو را به بار می نشاند.در هر شاخه می توان 15تا25 عدد گردو را مشاهده کرد.از سنین 5سالگی به بعد باردهی بالا را شروع می کند از سال اول نمی توان انتظار باردهی بصورت اقتثادی و یا تجاری را داشت.

انواع نهال گردو خوشه ای در ایران در برخی مناطق کاشت خوبی را می تواند داشته باشد البته نباید در مناطق خیلی سرد و کوهستانی طوری که یخبندانی ایجاد شود درخت گردو را کاشت.

وقتی درختان گردو رشد می کنند و بالا می آیند ممکن است شاخ و برگ آنها در هم گیرکنند از این رو باید حتما فاصله ی مناسب و استاندارد را بین درختان رعایت کنید.فاصله  7*7 برای تمامی درختان در نظر گرفته شده است.اما با توجه به ارتفاع انواع نهال گردو خوشه ای فاصله ی 7*6 مناسب است.

در هنگام بالغ شدن درخت گردو این نهال به اندازه 6تا8 تن بار می دهد.

انواع نهال گردو خوشه ای حدودا بین 11تا12 گرم اندازه هر گردو است که مغز کامل آن 6گرم است.این نهال ها نیازمند هرس کردن و کوددهی است و آفاتی که به درخت وارد می شود می تواند آن را از بین ببرد پس باید برای مبارزه با بیماری ها جلوگیری کنید.آب سیاه و شته و دیگر بیماری ها را باید مراقب بود و سمپاشی لازم برای هر درخت گردو باید انجام شود.

خریدنهال گردو باید از مرکزی مناسب که دارای نهال گردوهایی با ریشه سالم است خریداری شود.هنگام خرید حتما درخت را باید با ریشه تکان داد تا با یکدیگر تناسب داشته باشد.

نهال گردو,انواع نهال گردو,خریدنهال گردو,قیمت نهال گردو,نهال گردو در کرج