سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نهال گردو فرنور

نهال گردو فرنور

یکی از انواع نهال گردوهای بسیار پراهمیت که محبوبیت بالایی در میان باغداران دارد نهال گردو فرنور می باشد این نهال گردو از کشور فرانسه وارد شده و جایگاه بسیار بالایی در این کشور دارد.نهال گردو فرنور در فصل بهار شروع به جوانه زدن می کند.دارای باردهی بسیار بالا و بی نظیری دارد که بسیاری از باغداران ایران نیز از آن استقبال کرده است.

خصوصیات نهال گردو فرنور

نهال گردو فرنور باید در فاصله ی 6*6*6 کاشت شود به حدود 700تا 1500 ساعت سرما نیازمند است. فاصله 1500 تا 2000متر از سطح دریا می توان این رقم را کاشت.

نهال گردو فرنور دارای مغزی روشن است که بسیار مغز خوش طعمی دارد و این درخت سالانه بار خوبی را نصیب باغداران و کشاورزان می کند.حتما سعی کنید هرس کردن و آبیاری و خا و نوردهی بسیار اهمیت دهید تا عملکرد خوبی از درخت گردو را شاهد باشید.

نهال گردو فرنور در برابر سرما بهاره خیلی حساس نیست اما درصورت یخبندان بودن شاهد کاهش عملکرد درخت گردو خواهیم بود.میوه های آن بشدت افت می کنند و عملکرد خود را از دست می دهند.

 

گرده افشان در درخت گردو فرنور به بهبود عملکرد آنها کمک می کند و باردهی را بالاتر می برد.منطقه کاشت خاصی که بخواهیم نام ببریم را نمی توان در نظر گرفت اما این نهال گردو در آب و هوای معتدل و مدیترانه ای بسیار خوب رشد می کند.

نهال گردو

انواع نهال گردو

خرید نهال گردو

قیمت نهال گردو

نهال گردو در کرج