سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نهال گردو فرنور

نهال گردو فرنور و میزان عملکرد نهال گردو

هر نهال گردو دارای میزان لازمی باردهی می باشد و باید در شرایط آب و هوایی قرار بگیرد تا بتواند به رشد و بازدهی برسد.از نهال گردوهایی که بسیاری از باغداران به دنبال آن برای کاشت در منطقه خود هستند می توان به نهال گردو فرنور اشاره کرد.این نهال گردو می تواند تا دمای زیادی از سرما را تحمل کند و در هوای سرد بماند.

دلیل خرید نهال گردو فرنور بصورت زیاد برای چیست؟

نهال گردو فرنور دارای باردهی بسیار خوبی از گردو است.این رقم فرانسه ای بوده و بدلیل بار خوب و باکیفیتی که به باغداران میداده باعث شده است یک روش اصلاحی بصورت پیوندی روی آن صورت بگیرد.نهال گردو فرنور پیوندی بوجود آمده است.این نهال گردو نیازمند رسیدگی های لازمی است تا بتواند به رشد حداکثری برسد.

اگر بخواهیم به ویژگی های ناب این نهال گردو اشاره کنیم می توانید بگوییم پوست کاغذی است . می تواند تا دمای بالایی از سرما را تحمل کند.تا 3000 متر ارتفاع از سطح دریا می تواند مورد کاشت قرار بگیرد بدون اینکه آسیبی ببیند و عملکرد آن کاهش پیدا کند.

می توانید از سال های اول بار نهال گردو را ببینید اما برای بار اقتصادی تا یک زمانی باید صبر کنید.برای احداث باغی که بتواند بار اقتصادی را به همراه داشته باشد باید میزان فاصله مناسب را در نظر بگیرید این فاصله 5*7 می باشد.سعی کنید آبیاری را در سال های اولیه فراموش نکنید و همیشه سطح خاک را مرطوب نگه دارید.

نهال گردو فرنور برای کاشتی که بار اقتصادی و تجاری را از آن انتظار دارید بسیار خوب است و می تواند در آمد خوبی را با توجه به میزان باردهی به همراه داشته باشد.رقم فرنور به موقع شکوفه می دهد و این برای نهال گردو خوب است.گردوهای بزرگی را به بار میدهد.و در نهایت پوست آن نیمه کاغذی است که این باغداران را خوشحال می کند.

نهال گردو

انواع نهال گردو

نهال گردو فرنور

خرید نهال گردو فرنور

فروش نهال گردو فرنور

قیمت نهال گردو فرنور

نهال گردو فرنور در کرج

خرید نهال گردو فرنور در کرج