سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نهال گردو چندلر

ویژگی های نهال گردو چندلر-پرکاشت ترین نهال گردو

بسیاری از نهال گردو در ایران است که می توانید برای کاشت آنها را انتخااب کنبد اما در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین و بی نظیرترین نهال گردو در ایران و دیگر کشورها را به شما معرفی کنیم.نهال گردو چندلر از دسته نهال هایی است که با باردهی بالا و کیفیت مرغوب و مطلوب توانسته جایگاه ویژه ای در میان مردم پیدا کند.

گردو به دلیل ارزش مواد غذایی و مناسب برای بدن و از طرفی بهبود عملکرد بدن توانسته از بهترین خوراکی های روز دنیا باشد.گردو خواصی درمانی دارد که همه ی مردم با این خشکبار آشناییت دارند.گردو دارای طعمی لذیذ است که یک پوست سبز دارد اگر گردو مرغوب باشد مغز آن روشن و پوسته آن براحتی از هسته جدا می شود.

برای آنکه گردویی باکیفیت را داشته باشید و از خوردن آن لذت ببرید باید رسیدگی های لازم را برای آنها انجام دهید اما از مهم ترین فاکتورهای قبل از کاشت نهال گردویی مناسب برای کاشت انتخاب کنید.نهال گردو چندلر برای کاشت در مناطق سردسیر بسیار خوب است و باردهی خوبی را به همراه خواهد داشت.

نهال گردو چندلر دارای بارهی عالی ایت که ار مزیت های آن دیرگل بودن است.معنای دیرگل یعنی وقتی دیرتر شکوفه می دهد کمتر به سرمای بهاره که درختان را تهدید می کند دچار می شوند.از سال های اول یعنی سن یک سالگی درخت گردو شاهد باردهی خواهید بود و از سن 6تا8 سالگی بار به مرحله تجاری می رسد.

اگر در منطقه ای زندگی می کنید که دارای سرما است و نگران کاشت نهال گردو هستید نهال گردو چندلر را به شما پیشنهاد می کنیم چرا که مقاومت خوبی در برابر سرما دارد.از مزیت های دیگر این نهال گردو پایداری در برابر بیماری و آفات است.

نهال گردو,انواع نهال گردو,خرید نهال گردو,نهال گردو چندلر,قیمت نهال گردو 

برای خرید انواع نهال گردو می توانید با شماره زیر تماس بگیرید تمامی نهال گردوهای ما دارای کارت سلامت و قرنطینه استانی است و بصورت سام عرضه می شود.

مهندس سلحشوری 09121243597