سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نهال گردو مناسب برای کاشت

نهال گردو مناسب برای کاشت

برای خرید هر نهال گردو باید ابتدا آنرا بشتاسیم سپس اقدام به خرید کنیم.بیش از ده ها نهال گردو داریم که میتوان هر کدام را برای کاشت انتخاب کرد اما اینگونه نیسا که دل بخواهی نهال گردو برای کاشت انتخاب کنیم.

هر نهال گردو دارای شرایط و نگهداری است تا به رشد کامل برسد و بار مناسبی را به همراه داشته باشد.نهال گردو مناسب است که بتواند به باردهی بسیار خوب و بی نظیر از طرفی باکیفیت برسد.خب حالا از بین تمامی نهال گردو مناسبی که وجود دارد مگر چند نهال گردو اینگونه داریم.در این مقاله به بررسی برخی نهال گردو بسیار پربازده می پردازیم.

معرفی نهال گردو خوب برای کاشت

خب بهترین و بی نظیر ترین رقم نهال گردو که می خواهیم معرفی کنیم که دارای باردهی عالی است نهال گردو چندلر می باشد این رقم گردو دارای مقاومت خوب و بی نظیری است و در شرایط خوب بسیار عالی رشد می کند.بازدهی بالایی از خود نشان می دهد.باید در فاصله ی درشتی کاشت شود و از طرفی به ارتفاع کاشت توجه شود این نگهداری و رسیدگی به رشد بهتر نهال کمک بسزایی می کند.

نهال گردو علاوه بر انتخاب درست باید به خوبی مورد نگهداری قرار بگیرد.به آبیاری و کود و گرده افشان آن بسیار دقت کنید.نهال گردو خوشه ای دارای بار خلی زیاد است که برای کاشت به مشتریان عزیز توصیه می شود.یکی دیگر از نهال گردو بسیار محبوب و پرطرفدار نهال گردو فرنور و اسرائیلی است.نهال گردو پیوندی مثلا چندلر پیوندی و خوشه ای پیوندی و غیره نیز وجود دارد که حتما سعی کنید از این انواع استفاده نمایید.

نهال گردو ایده آل برای هر باغی آن رقمی است که با آب و هوای منطقه متناسب باشد.ممکن است نهال گردو را انتخاب کنید اما اصلا بخوبی در آنجا رشد نکند آن هم بدلیل ناسازگاری نهال گردو باشد.

نهال گردوها معمولا به میزانی هوای سرد نیاز دارند که باید حتما تامین شود.نهال گردویی خوب است که بار بالایی را با رسیدگی های کشاورز به همراه داشته باشد.

نهال گردو,انواع نهال گردو,خرید نهال گردو,نهال گردو چندلر,قیمت نهال گردو