سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نهال گردو اسرائیلی

نهال گردو اسرائیلی

از ویژگی نهال گردو اسرائیلی می توان به باردهی بالا این رقم گردو اشاره کرد.گردو از خانواده آجیل هایی است که بسیار در میان مردم اهمیت دارد.گردو مملو از آنتی اکسیدان و ویتامین هایی است که آن را در میان دیگر ارقام متمایز کرده است.بدلیل داشتن انواع ویتامین ها بسیار باید مصرف شود.

برای افراد پیر و یا کودکان بسیار مناسب است از آلزایمر جلوگیری می کند.اگر سعی کنید گردو را در برنامه غذایی خود قرار دهید می توانید بسیاری از مشکلات را رفع کنید.بدلیل اهمیت فراوان گردو نهال گردو زیادی به وجود آمد که یکی از آنها می توان به نهال گردواسرائیلی پرداخت.

در این مقاله می خواهیم شما را با نهال گردو اسرائیلی و ویژگی هایی که دارد آشنا کنیم.نهال گردو اسرائیلی از کشور اسرائیل بوجود آمده است و در آن کشور رشد و باردهی خوبی داشته سپس در ایران نیز در برخی مناطق بدلیل آب و هوای مناسب بازدهی خوبی داشته است.

ویژگی های نهال گردو اسرائیلی

باغداران بدنیال نهال گردویی هستند تا بار خوبی داشته باشد و کیفیت خوبی از گردو را فراهم بیاورند.نهال گردو اسرائیلی  از دسته ارقام بی نظیر محسوب می شود.اگر می خواهید نهالی را انتخاب نمایید این رقم خوبی است.

شاید تا بحال شنیده باشید که درختان پاکوتاه بسیار از درختان دارای ارتفاع بالا باردهی بهتری دارند.پس باید بگوییم این نهال گردو اسرائیلی از ارقام پاکوتاه بسیار بارده می باشد.این رقم را باید در 1000تا1400 متر از سطح دریا بکارید وگرنه در صورت فاصله خیلی کم و زیاد عملکرد آن افت می کند.

در فصول تابستان میزان آبیاری را بالا برده تا درخت با کمبود رو به رو نشود.مغز گردو آن نسبتا پر است.مغز گردو زمانی که خوبی است که وقتی آن را باز کردید رنگ روشنی داشته باشد.نهال گردو اسرائیلی بیضی شکل هستند.

گرده افشان کود هرس کردن در بهره وری بالاتر به نهال گردو کمک می کند.برای کوددهی از کودحیوانی و مرغوبی استفاده کنیدوحتما گرده افشان را در میان نهال گردو قرار دهید طوری که به باردهی درخت کمک کند.

اگر درخت در منطقه ای که دمای آن بالای 45 درجه است برسد حتما محصولات از بین می رود.پوست آن کاغذی است و براحتی از مغز جدا می شود.باید میزان ساعت های مورد نیاز برای نهال گردو فراهم شود.

نهال گردو اسرائیلی را در شهریور ماه می توانید برداشت کنید.وقتی این میوه رسیده است که مغز آن کاملا پر شده باشد و پوسته ی آن ترک خورده باشد.

نهال گردو,انواع نهال گردو,خرید نهال گردو,قیمت نهال گردو,نهال گردو در کرج