سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نهال گردو چندلر

نهال گردو چندلر

نهال گردو چندلر از رقم گردوهای بسیار پربازده در ایران و دیگر کشورها می باشد.این رقم گردو از پرفرو ش ترین ها در جهان می باشد.توسط دانشگاه کالیفرنیا از سال های 1997 بوجود آمده است.به دلیل بهره وری و کیفیت بالا این نهال گردو بسیار در کشور ارجحیت دارد.

نهال گردو چندلر در زمین هایی که خاکی حاصلخیزی دارد به خوبی کاشت می شود.این نهال گردو به دلیل ویژگی های برتر در میان انواع نهال گردو بسیار پراهمیت شده است.

بهره وری بالاتر نهال گردو چندلر

وقتی کشاورزی تصمیم می گیرد سرمایه ی خود را روی یک باغ گردو قرار دهد حتما باید به نهال گردو مناسبی برای کاشت اهمیت دهد و مطالعات لازم را برای آن رقم گردو قرار دهد.در این جا نهال گردو چندلر از بهترین رقم های انتخاب شده می باشد که می توان خصوصیات ناب آن اشاره کرد.از بهترین خصیصه ها باردهی بسیار خوب از طرفی مغز روشن گردو همراه با پوسته ای صاف و سبز است.

نهال گردو چندلر را در زمین هایی که خاک خوبی دارد بکارید و اینکه به کوددهی و هرس کردن آن بسیار توجه کنید.کوددهی باید طبق اصولی با قاطی کردن مواد مغذی همراه باشد.حال بخاطر ساختار درخت نیز که شده است حتما هرس کردن را بصورت درستی انجام دهید وقتی نهال گردویی را می کارید از همان سال اول هرس را آغاز کنید و در سال های بعدی هر چند سال یکبار به هرس کردن ادامه دهید.

برای بهره وری بالاتر از طرفی که باردهی چندین برابر شود باید حتما یکسری اصول را در نظر بگیرید.

گرده افشان

حتما تا بحال با گرده افشانی درخت گردو آشنا بوده اید و می دانید که چقدر در بالا بردن عملکرد درخت گردو موثر است.اگر می خواهید میزان باردهی بالاتری را شاهد باشید حتما سعی کنید از گرده افشان مناسب در میان هر چند اصله درخت گردو استفاده کنید.گرده افشان فرانکوت و یا فرنور می تواند در بین هر 10 اصله مناسب باشد.

موادمغذی

حتما از پتاسیم و کلسیم و روی و غیره بریا قاطی کردن آن در خاک استفاده کنید که در باردهی و کیفیت میوه هایی خوب بسیار موثر است.

رسیدگی لازم برای هر درخت گردو مهم و ضروری است اگر نهال گردو خود را به درستی انتخاب کنید اما در رسیدگی آن کوتاهی به عمل بیاورید درخت با کاهش عملکرد رو به رو می شوئد.

ارتفاع مناسب

رطوبت و دما باید برای هر نهال گردو درست باشد هر نهال گردو باید در ارتفاع درستی از سطح دریا قرار بگیرد تا محصول دهی آن با آسیبی رو به رو نشود.

فاصله درست

وقتی درختان گردو را در یک باغی یک هکتاری می کارید حتما به فاصله ی بین آنها توجه کنید تا هنگام عبور تراکتور و افراد برای آبیاری یا هر چیز دیگری مشکلی وجود نداشته باشد.

خرید نهال گردو چندلر از بسیاری مراکز کشاورزی صورت می گیرد سعی کنید دقت لارم را به کار بگیرید تا نهال هایی سالم بخرید.

نهال گردو,انواع نهال گردو,خرید نهال گردو,قیمت نهال گردو,نهال گردو چندلر,خرید نهال گردو چندلر