سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید نهال گردو اسرائیلی

خرید نهال گردو اسرائیلی

خرید نهال گردو اسرائیلی از بسیاری نهالستان به راحتی انجام می گیرد.این رقم دارای بسیاری از خصیصه هاست که آنرا ناب کرده است.به جرات می توان این نهال گردو را یکی از بهترین ارقام گردو در ایران دانست.

خرید نهال گردو اسرائیلی بدلیل بار زیاد و کیفیت بالای گردو بسیار زیاد است.این نهال گردو بخوبی در میان دیگر گردوها در چشم باغداران آماده است.اگر برای بهره وری بالا این نهال گردو را انتخاب کرده اید باید بگوییم انتخاب شما کاملا درست و شایسته است.

مشخصات نهال گردو اسرائیلی

خرید نهال گردو اسرائیلی بخاطر روشنی مغز و پربودن آن بسیار زیاد شده است و سالانه به مقدار قابل ملاحظه ای از این رقم گردو به فروش می رسد.

گردو از 1400 سال پیش برای مردم پرارزش بوده و از سایه درخت گردو برای استراحت و چوب آن برای ساخت خانه و آتش و میوه آن برای تغذیه استفاده می کردند.مدت ها که گذشت بسیاری از افراد متوجه شدند گردو خیلی بیشتر از تنها یک مواد غذایی است و دارای بسیاری خواص می باشد.

بسیاری از کشورها به تحقیق درباره این میوه پرارزش پرداختند و کتوجه خاصیت های درمانی آن شدند الان بیش از 20 نوع نهال گردو وجود دارد که محصول گردو می دهد.انواع نهال گردو در ایران وجود دارد که سالانه به مقدار زیادی در باغات کاشت می شود و از میوه آن به داخل و خارج ایران صادر می گردد.

خرید نهال گردو اسرائیلی در ایران توسط باغداران به مقدار زیادی صورت می گیرد.

نهال گردو اسرائیلی دارای باردهی و بازدهی بسیار خوبی است که آن را متمایز از دیگر نهال گردوها کرده است.از سال دوم شاهد باری کم و اندک از این گردو خواهیم بود.اگر می خواهید باردهی خوب و تجاری از این رقم را مشاهده کنید از سال هشتم باردهی اقتصادی آن شروع می شود.

خرید نهال گردو اسرائیلی بدلیل بهره وری زیاد بسیار توسط باغداران خریداری می شود.

نهال گردو اسرائیلی نیازمند گرده افشان نیست اما می توانید برای بهتر شدن عملکرد محصول از گرده افشانی خوب استفاده کنید.این نهال بسیار خوش طعم است و دارای میزان زیادی از چربی می باشد.مغز گردو آن روشن و شیری رنگ است و قدرت رشد متوسط تا درشتی دارد.نیازمند آبیاری و خاک مناسب می باشد تا رشد خود را دوچندان کند.کاشت نهال گردو اسرائیلی خیلی سخت نیست اما بهتر است اصول اولیه آن را حتما رعایت کنید.

نهال گردو,انواع نهال گردو,خرید نهال گردو,قیمت نهال گردو,نهال گردو اسرائیلی,خرید نهال گردو اسرائیلی