سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نهال گردو فرنور پیوندی

نهال گردو فرنور

نهال گردو فرنور پیوندی یکی از نهال گردوهای بسیار مقاوم می باشد که در ارتفاعات بالا نیز به خوبی جواب می دهد.این رقم گردو سالانه به مقدار خوبی در ایران کاشت می شود.

گردو از زمان های گذشته و دور تا بحال بسیار مورد توجه قرار گرفته است چرا که بسیار دارای خاصیت و ارزش بالایی است.اما برای آنکه هر روز گردویی با بار بیشتر و باکیفیت بهتری وجود داشته باشد و کشت شود به تولید انواع نهال گردو پرداخته شده است.یکی از نهال گردوهایی که بسیار باارزش است و دارای کیفیت مرغوبی است و بار خوبی می دهد نهال گردو فرنور پیوندی می باشد.

نهال گردو فرنور پیوندی از محصولات کشور فرانسه می باشد دارای خصوصیات نابی همچون گردو روشن و مغز پر و باکیفیت است که مغز آن براحتی از هسته جدا می شود.

درخت گردو فرنور پیوندی بصورت نیمه عمودی رشد می کند.در آب و هوای سرد و گرم مقاومت خوبی دارد.

گرده افشان

گرده افشان برای هر نهال گردو موجب باردهی بیشتر می شود هر نهال گردو می تواند خودگرده افشانی کند و یا از طریق باد به درخت وارد شود اما گرده افشان مناسبی نیز برای این نهال گردو وجود دارد بنام فرانکوت.بین هر 10 اصله درخت گردو یک درخت گردو گرده افشان فرانکوت لازم است.

ارتفاعات مناسب

ارتفاعات لازم برای کاشت نهال گردو فرنور پیوندی 1400 تا 2000 متر رقم زده شده است.بیشتر از این مقدار برای درخت گردو مناسب نیست و محصولات خوبی را به بار نمی آورد.

حدود 700 ساعت نیاز سرمایی دارد که باید حتما در سال رفع شود.همانطور که ما انسان ها برای زنده ماندن و رشد کردن باید تغذیه مناسبی داشته باشیم.درخت گردو نیز نیازمند کوددهی و گرده افشانی و هرس کردن و سرما و مواد معدنی مناسب است.

خرید نهال گردو فرنور پیوندی

خرید نهال گردو فرنور پیوندی باید بصورت درستی انجام شود یعنی کاملا سالم و به دور از خط و خاشاک باشد.

نهال گردو,انواع نهال گردو,خرید نهال گردو,نهال گردو در کرج,قیمت نهال گردو,نهال گردو فرنور پیوندی