سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عوامل موثر در کاشت نهال گردو

عوامل موثر در نهال گردو

از اهمیت زیادی که گردو دارد نهال گردو زیادی نیز تولید شده است از انواع مختلف آنها نهال گردو چندلر نهال گردو اسراییلی نهال گردو فرنور نهال گردو وینا و غیره می باشد.حال برای داشتن هر کدام اینها بصورت خیلی باکیفیت لازم است که یک سرس اصول را بصورت درست رعایت کنیم.

یکی از این ها آب و هوای مناسب می باشد.باید برای داشتن نهال گردو باکیفیت آنها را در منطقه ای که آب و هوای خوبی دارد قرار دهیم .البته قابل ذکر است نهال گردو مختلفی وجود دارد که هر کدارم باید طبق نوع نهال گردو در مناطق قرار بگیرد.آب و هوای خیلی سرد و یخبندانی و آب و هوای خیلی گرم و خشک برای نهال گردو و رشد آن مضر است و ممکن است کاملا محصول را از بین ببرد.

 

نیاز سرمایی کاشت درخت گردو

هر نهال گردویی که در مناطق کاشت می شوند تا1700ساعت سرما بصورت متغییر نیاز دارد که این بستگی به نوع نهال نیز می باشد حال باید گردو شما در نور مستقیم خورشید نیز قرار بگیرد.

بهتر است درختان گردو شما در نزدیکی دامنه ها قرار بگیرند که خیلی بهتر رشد می کنند.معمولا هر نهال گردویی باید برای کاشت یک فاصله استانداردی تا نزدیکی سطح دریا داشته باشد.

گرده افشان:یکی از اصولی که در رشد درختان گردو بسیار تاثیر می گذارد گرده افشان در میان درختان است.گرده افشان باید در میان هر چند اصله درخت گردو قرار بگیرد و طبق وزش باد و در جهت آن در میان درختان پخش شود.

نهال گردو

انواع نهال گردو

خرید نهال گردو

خرید نهال گردو در کرج

نهال گردو چندلر