سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع نهال گردو در ایران

انواع نهال گردو در ایران

انواع نهال گردو در ایران عرضه می شود.گردو یکی از موادغذایی هایی است که سرشار از امگا3 بوده و می تواند به سلامت بدن کمک کند اسید آلفا دارد که یک چربی بسیار پراهمیت برای بدن بوده است.اگر در طول روز چند عدد گردو مصرف شود حدود 10 درصد از خطر مرگ قلبی را کاهش می دهد.بدلیل خواص بی نهایت گردو بسیار مورد اهمبت قرار گرقفت از این رو شروع به تولید گردو شد.

 

انواع نهال گردو در ایران

نهال گردو های زیادی بوجود آمد که هر کدام به نحوی کیفیت دارند.تا بحال چندین رقم نهال گردو در ایران سالانه به دست باغداران می رسد.ایران منطقه خوبی برای تولید گردو م باشد سالانه به مقدار بسیار بالایی گردو از ایران تولید می شود و به دیگر کشورها صادر می گردد.

در اوایل برخی نهال گردو ها را در ایران که می کاشتند باردهی خوبی را نمیداد به این دلیل انواع نهال گردو را در ایران بوجود آمد که با توجه به نوع منطقه به باغداران می فروشند.

ارقام نهال گردو در ایران

نهال گردو خوشه ای

نهال گردو چندلر

نهال گردو اسرائیلی

نهال گردو ترکیه ای

نهال گردو کانادایی

نهال گردو پیوندی

نهال گردو لارا

نهال گردو وینا

و انواع نهال گردو در ایران وجود دارد.وقتی اقدام به احداث باغی در ایران می کنید باید متناسب با اقلیم آب و هوایی هر یک از نهال گردو ها را بکارید.برخی از نهال گردوها باردهی بیشتری و عملکرد مطلوب تری از دیگر ی دارند.

از پرفروش ترین نهال گردو ها می توان به نهال گردو چندلر خوشه ای فرنور اسرائیلی نام برد.انواع نهال گردو در ایران را که انتخاب می کنید باید متناسب با دما و رطوبت هوا نیز باشد.

هر یک از این نهال گردو ها نیازمند گرده افشان و کوددهی و هرس کردن است.

قیمت انواع نهال گردو در ایران

قیمت انواع نهال گردو در ایران را نمی توان یک قیمت در نظر گرفت.اول اینکه هر نهال گردو با توجه به باردهی و عملکرد قیمت گذاری می شود و بعد اینکه نوسانات بازار طوری است که نمی توان بطور دقیقی قیمت داد.

خرید انواع نهال گردو

خرید انواع نهال گردو در ایران باید از جایی خریداری شود که تمامی نهال گردو های آن سالم و به دور از هرگونه آفاتی باشد.

نهال گردو
انواع نهال گردو
انواع نهال گردو در ایران

خرید انواع نهال گردو
قیمت نهال گردو
خرید نهال گردو

نهال گردو در کرج