سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع نهال گردو دیرگل

انواع نهال گردو دیرگل

انواع نهال گردو دیرگل,وقتی تصمیم به داشتن یک باغ گردو بسیار بزرگ و پرباری را می کنید اولین فاکتوری که در ذهنتان خطور می کند این است که آیا نهال گردو انتخاب شده در این منطقه ای که قصد کاشت دارم به خوبی رشد می کند.در مقابل شرایط اقلیمی سرما و گرما واکنش خوبی دارد.

 

تاثیر سرما در نهال گردو

در اصل سرما یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که دغدغه باغداران بوده است ممکن است به دلیل یک سرمای زیاد درخت گردو از بین برود پس باید نهال گردویی را انتخاب کنید که به سرما بیش از حد حساس نباشد.

از این رو همانطور که می دانید انواع نهال گردو در ایران در حال کاشت است اما یکی از نهال گردوهایی مقاومت خوبی در برابر سرما دارد و بزودی از بین نمی رود انواعنهال گردو دیرگل بوده.این نهال گردو بدلیل دیرشکوفه دادن دیرتر میوه می دهد و در نتیجه از سرمای بهاره در امان است.

انواع نهال گردو دیر گل در ایران وجود دارد که انتخاب خوبی برای مناطق کاشت درخت گردو در منصقه زندگی شماست.بدلیل اهمیت بالای سرما برای نهال گردو در کشور آمریکا نهال گردو دیرگل بوجود آمد مه بسیار در برابر خشکی استادگی دارد.

ارتفاع مناسب انواع نهال گردو دیرگل

انواع نهال گردو دیرگل را می توان در ارتفاع0تا 2500 متر از سطح دریا کاشت.گردو از قدیم ایام بسیار پراهمیت بوده است و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است از این رو بسیاری از انواع نهال گردو با خصوصیات برتر بوجود آمده است.ممکن است یک نهال گردو در سرما از بین برود و یا محصولات آن دچار یخ زدگی شود و یا گردو باردهی آن به شدت افت پیدا کند.

باردهی انواع نهال گردو دیرگل

محصول انواع نهال گردو دیرگل بسیار پربار است و دارای طعمی بسیار لذیذ و دارای مغزی خیلی روشن که پوسته ای نازک دارد.انواع نهال گردو دیرگل نیز نیازمند گرده افشان بریای باردهی بیشتر است.از سال دوم شاهد باردهی بالایی از این نهال گردو خواهید بود اما باردهی اقتصادی آن از سال پنجم به بعد روع می شود.

انواع نهال گردو دیرگل را می توان یکی از سودآورترین ارقام گردو دانست.این رقم گردو در بازار کیفیت بسیار خوبی که دارد به راحتی بفروش می رسد.عمراقتصادی انواع نهال گردو دیرگل به حدود 100سال یا حتی بیشتر می رسد.

فاصله کاشت انواع نهال گردو دیرگل

با توجه به رشد هر یک از درختان گردو باید آنها را در فواصل درستی بکاریم طوری که برای یکدیگر مزاحمتی ایجاد نکنند.وقتی شاخ و برگ درختان بزرگ می شوند در هم آمیخته می شوند و ممکن است برای یکدیگر مزاحمت ایجاد کنند و موجب عملکرد پایین یکدیگر شوند.انواع نهال گردو دیرگل بصورت کاملا صاف رشد نمی کند و رشئ آنها بصورت نیمه عمودی است.

خرید انواع نهال گردو دیرگل

انواع نهال گردو دیرگل فروش بالایی در برابر دیگر نهال گردوها دارد.برای خرید انواع نهال گردو دیرگل حتما از مرکزی معتبر که دارای نهال هایی با ریشه سالم و بدور از هرگونه بیماری است اقدام به خرید کنید.

نهال گردو,انواع نهال گردو,خرید نهال گردو,قیمت نهال گردو نهال گردو در کرج,انواع نهال گردو دیرگل